Fizetés, szállítás és panaszok
Hogyan fizethetek?
Banki utalás – amint rendelését megkaptuk, és Ön a banki utalás fizetési módot választotta, elküldjük Önnek a bankszámla számot SK2083300000002401016774 és azonosítót. Amint a számlánkra írják a megrendelt áru ellenértéket, mi elküldjük Önnek a megrendelt terméket és értesítjük, mikor szállítjuk ki.
Bankkártyával (online fizetés) - nagyon kényelmes fizetési módnak számít. A megrendelés létrehozását követően Ön át lesz irányítva a bank a biztonságos fizetési átjárójára, ahol megadja a szükséges adatokat. Ha a tranzakció engedélyezett, a fizetés azonnal megtörténik, és az áru legkésőbb a következő munkanapon elküldésre kerül.
Szállítás és fizetés
Szállítás
Futár: 1 693 HUF
Fizetés:
Bankkártyával (online fizetés)
Banki utalással
Pay Pal
Egyszerű reklamáció
REKLAMÁCIÓ
Bár a kézbesített árukra vonatkozó hiányosságok csupán elenyésző arányban fordulnak elő, mégis jó tudni, hogy az esetleges hibákat haladéktalanul és az Ön megelégedettségére hárítjuk el. A mi érdekünk, hogy mindent a leggyorsabban intézzünk, így nem kell attól tartania, hogy a szükségesnél tovább kell várnia a rendezésre (rendszerint pár napon belül minden elintézésre kerül).
Milyen esetben reklamálhatok?
Azokért a hibákért, melyekkel a termék kézbesítéskor rendelkezik. Ugyanakkor az újonnan keletkező hibákért nem tartozunk felelősséggel, főleg, ha azok helytelen használat miatt következnek be. Használt termék vásárlása esetén nem felelünk azokért a megfelelő mértékű használatból eredő hibákért vagy elhasználódásért, melyekkel a használt termék már kézbesítéskor rendelkezett. Jelzett felhasználhatósági idejű termék esetén felelősséget vállalunk az adott áru ez alatt a felhasználhatósági időtartam alatti felhasználhatóságáért.
Internetes üzletünkben a termékek képei illusztrációul szolgálnak, és nem jelentik a termék tulajdonságainak kötelező érvényű megjelenését (például a termék csomagolása eltérő lehet, ha a gyártó megváltoztatja a csomagolást).
Reklamáció esetén milyen jogaim vannak?
Az áru hibája esetén közösen megegyezhetünk annak kompenzálásáról.
Továbbá jogában áll a hiba cserével vagy javítással történő elhárítását kérni.
Amennyiben a hiba ilyen módon történő elhárítása a mi részünkről nem lenne lehetséges vagy arányos, jogában áll a vételárból kedvezményt kérni. Ebben az esetben a termék Önnél marad, és mi a vételár egy részét visszatérítjük Önnek. Jelentős hiba esetén elállhat az adásvételi szerződéstől. Ebben az esetben az árut visszaküldi nekünk, és mi a teljes vételárat visszatérítjük Önnek.
Hogyan tudok reklamációt benyújtani?
Amennyiben úgy dönt, hogy reklamációt nyújt be az áruval kapcsolatban, küldje el az itt található, kitöltött reklamációs űrlappal együtt a következő címre: European distribution, logistic and customer service center, Export team s.r.o., Bodická ulica 162/2, Liptovský Mikuláš, 03101, Slovakia.
Amennyiben az űrlapot a személyzetünk segítsége nélkül tölti ki, ne felejtse el feltüntetni, hogy miben látja a termék hibáját, illetve hogyan jelenik meg a hiba, továbbá, hogy milyen rendezési módot kér.
A reklamációs folyamatról, főleg annak elfogadásáról, rendezéséről, illetve elutasításáról e-mailben vagy szöveges üzenet formájában, írásban értesítjük Önt. Telefonon keresztül is felvehetjük Önnel a kapcsolatot.
A reklamációról halogatás nélkül döntünk. A reklamáció rendezése, beleértve a hiba elhárítását is, rendszerint legfeljebb 30 napot vesz igénybe. Ellenkező esetben Önnek jogában áll elállni a szerződéstől. Az adott határidő betartása érdekében elengedhetetlen, hogy szükséges módon együttműködjön velünk.
Elérhetőségek
A reklamációval kapcsolatos valamennyi kérdésére szívesen válaszolunk, amennyiben felveszi velünk a kapcsolatot az info@mrbacteria.eu e-mail címen vagy a +421 907 840 000 telefonszámon.